loading...
پلاس بلاگ | مرجع دانلود و سرگرمی
ali بازدید : 300 1393/08/25 نظرات (5)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

 

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه November 2014 |

دانلود ویندوز ۸.۱ به همراه جدیدترین آپدیت ها – Windows 8.1 AIO x86/x64 November 2014


ali بازدید : 2494 1393/08/23 نظرات (0)

Assassin’s Creed : Unity همانند یک IP جدید است. در واقع در این عنوان اکثر مکانیزم ها تغییر کرده اند و بهبود یافته اند که از جمله ی آن ها می توان به حرکات بسیار بهتر پارکور و همچنین مبارزات چالش بر انگیز تر اشاره کرد. اولین نمایش رسمی بازی از بخش جدید آن یعنی Co-Op بود که در E3 2014 به نمایش در آمد و نشان داد که تیم سازنده بر روی این بخش تمرکز ویژه ای دارد. نمایش دیگر بازی از بخش تک نفره ی آن و نمایش مکانیزم های جدید این نسخه بود که باعث شد تا امید طرفداران به این عنوان بسیار بیشتر شود. انتخاب کارگردان عنوان Assassin’s Creed : Revelations یعنی آقای Alexandre Amancio نیز به خوبی نشان دهنده ی این مسئله است که یوبی سافت قصد دارد با این عنوان به ریشه های این سری باز گردد. از سوی دیگر ۱۰ استودیو مشهور یوبی سافت یعنی Ubisoft Montreal، Toronto، Singapore، Quebec، Annecy، Shanghai، Chengdu، Kiev، Montpellier، Bucharest نیز بر روی این عنوان کار می کنند که نشان از عظمت این عنوان دارد. Unity اولین نسخه ی این سری است که تنها بر روی کنسول های نسل هشتم عرضه می شود و در نتیجه دارای یک جهش گرافیکی عظیم نسبت به نسخه های قبلی می باشد. همه ی این موارد نوید یک عنوان عالی را می دهد و طرفداران این فرانچایز امیدوارند تا این نسخه بار دیگر عظمت این سری را باز گرداند.

Assassins Creed Unity PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳۰.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

دانلود بازی Assassins Creed Unity برای PC


ali بازدید : 335 1393/08/23 نظرات (0)

همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.  حال، نسخه کامل بازی به صورت کاملا رایگان، برای دریافت از وبلاگ پلاس بلاگ برای شما کاربران عزیز آماده شده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب، این بازی را دریافت نمایید.

Pro Evolution Soccer 2015 PC-RELOADED

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC


ali بازدید : 542 1393/08/12 نظرات (1)

Adobe Muse CC نرم افزاری کاربر محور است برای صفحات HTML به صورت بصری و بدون نیاز به کدنویسی با جدیدترین استانداردهای دنیای وب که توسط شرکت معتبر ادوب منتشر شده است. در این نرم افزار کاربر حتی نبایستی ۱ خط بنویسید و تمامی مراحل به صورت بصری و دیداری یا به بیانی ویزاردی انجام خواهد شد. نرم افزار تمامی امکانات حرفه ای جهت طراحی وب را دارا می باشد. یک وبسایت کامل میتواند توسط این نرم افزار طراحی شود که دارای صفحات داخلی متفاوت و نقشه سایت باشد. تعیین هدرها و فوترها و قرار دادن لینک های مختلف در این قسمت جهت دسترسی به دیگر قسمت ها همانند وبسایت های حرفه ای میتواند توسط کاربر ایجاد شود. تعیین عرض و طول صفحه و همچنین ایجاد عناصری که به صورت درصدی دارای عرض و طول باشند.ساخت اسلایدشو به صورت کاملا حرفه ای با افکت های مختلف و سپس استفاده از آن در صفحه وب نیز بسیار حائز اهمیت است. از نظر گرافیکی کاربر بر تمامی امور احاطه خواهد داشت. ساخت و ایجاد از عکس ها و تطبیق آنها با دنیای وب و همچنین کنترل فونت های استفاده شده در صفحات به همراه عناصر دورگرد که میتوان از آنها استفاده نمود. قرار دادن اشیاء و فایل های پیوستی نظیر نقشه های گوگل و فید های فیس بوک نیز در نرم افزار به طور کامل پشتیبانی شده است.

طراحی آسان وبسایت بدون کدنویسی با Adobe Muse CC 2014.2.1.10


ali بازدید : 1105 1393/08/07 نظرات (0)

Gridplay کی از خلاقانه ترین نرم افزارهای ویرایش و ساخت کلیپ و ویدیو است . با استفاده از این نرم افزار ، میتوانید به صورت کاشی های مختلف ، چندین ویدیو را با استایل مورد علاقه تان در کنار یکدیگر قرار دهید و کلیپ های جذابی بسازید . ویژگی های نرم افزار دارای قابلیت به اشتراک گذاری ، رابط کاربری پیشرفته و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

نرم افزار ساخت کلیپ Gridplay 1.1.3 – آیفون ، آیپد و آیپاد


ali بازدید : 562 1393/08/07 نظرات (0)

Easy DVD Creator نرم افزاری فوق العاده برای تهیه و ساخت دی وی دی می باشد. شما با کمک این نرم افزار و تنها با چند کلیک می توانید انواع فرمت های ویدئویی موجود را برای پخش در دستگاه DVD player آماده کنید. Easy DVD Creator این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد که پس از تغییر فرمت و آماده سازی فایل مورد نظر آنرا به راحتی بر روی DVD رایت نمایید . این نرم افزار، پخش ویدئو و صدا با کیفیت بالا و همچنین پخش آسان بلوری، دی وی دی و سایر ویدئوها نظیر MPEG/AVI/ASF/WMV/WMA/MP4/MOV/3GP/MKV/WAV /FLV/RMVB/DTS/AAC/AC3/A52 و … را با یک رابط کاربری ساده و دوستانه برای شما تضمین می کند.این نرم افزار همچنین قادر است تا به صورت خودکار رمز دیسک های DVD و Blu-ray را حذف کند .

نرم افزار ساخت آسان DVD توسط Easy DVD Player 4.2.3.1568


ali بازدید : 562 1393/08/07 نظرات (0)

نرم افزار EveryCircuit یک شوخی نیست، بلکه می تواند شما را با انواع مدارهای الکترونیکی و نحوه طراحی آن ها آشنا سازد. در این برنامه این امکان در اختیار شماست که پارامترهای مدار را به صورت دلخواه تنظیم کنید و سیگنال ورودی را به ان وارد کنید و با عملکرد مدارها آشنا شوید. شما پس از طراحی مدار می توانید به صورت انیمیشن از جریان، میزان ولتاژ و هر اطلاعات دیگر که مربوط به مدار می شود، مطلع شوید.اگر از دانشجویان رشته برق هستید و یا به این رشته علاقه مندید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه نرم افزار EveryCircuit را که برای درک ساده مدارهای الکترونیکی طراحی گردیده است از دست ندهید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

نرم افزار طراحی مدار EveryCircuit 2.07 – اندروید

 

ali بازدید : 622 1393/08/07 نظرات (0)

این بار مجموعه ای بسیار عالی را از والپیپرها و کاغذ دیواری های ماه محرم جمع آوری کرده ایم. این مجموعه ای نفیس  از  والپیپرهای با کیفیت بالا که تمام آنها دارای سایزهای مناسب جهت والپیپر هستند و از نظر کیفیت بسیار عالی می باشند. این مجموعه ویژه ایام محرم توسط پلاس بلاگ تقدیم به تمامی عزاداران حسینی.

مجموعه ای نفیس از والپیپرهای ماه محرم


تعداد صفحات : 59

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 472
  • کل نظرات : 157
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 6,828
  • بازدید سال : 28,411
  • بازدید کلی : 416,866
  • کدهای اختصاصی